Veelgestelde vragen

Heb je hulp nodig en staat je vraag er niet bij? Onze klantenservice helpt je graag.
E: info@surprisefactory.eu
T: 010-4585810 of vanuit België: 03-5009126  

FB G+ TW YT

Bestellen en bezorging

  • Wat is de levertijd?

    Op werkdagen voor 16.00 uur besteld, volgende dag in huis. Of kies zelf een andere verzenddatum. Bestel je na 16.00 uur of in het weekend? Dan wordt je bestelling de eerstvolgende werkdag verstuurd. Doorgaans bezorgt PostNL binnen 24 uur. De cadeaubon wordt verzonden in een blanco envelop en past in de brievenbus.

  • Direct ontvangen?

    Iemand direct verrassen? Na afronding van de bestelling kun je de cadeaubon(nen) direct downloaden en printen of e-mailen.

  • Kan ik de cadeaubon rechtstreeks naar de ontvanger versturen?

    In de bestelprocedure kun je zelf aangeven naar welk adres de cadeaubon verstuurd moet worden.

  • Kan ik de bestelling ophalen?

    Dat is zeker mogelijk. Bestellingen kunnen op werkdagen opgehaald worden op onze vestiging in Capelle aan den IJssel (bij Rotterdam). Meer info over ophalen.

  • Cadeau naar het buitenland versturen?

    Dat kan. Je kunt elk gewenst adres invullen in de bestelprocedure. Houd rekening met een levertijd van 2 tot 6 werkdagen naar een bestemming binnen Europa en 3 tot 9 werkdagen buiten Europa. Er zijn geen extra kosten verbonden aan verzending naar het buitenland.

  • Wat als de ontvanger en de gever op hetzelfde adres wonen?

    Om de verrassing niet te verstoren, staat op de envelop enkel ons adres vermeld. Hij of zij merkt dus niet dat het een cadeau is. Je kunt de cadeaubon natuurlijk ook naar het adres van familie, vrienden of de buren laten sturen.

  • Wat zijn de verzendkosten?

    Voor € 3,50 wordt je bestelling in een feestelijke geschenkverpakking verstuurd naar het adres van jouw keuze.

  • Hoe ziet de cadeaubon er uit?

    Een super origineel cadeau met je eigen persoonlijke tekst, verpakt in een mooie geschenkverpakking. Klik hier voor een voorbeeld.

Verzilveren en reserveren

  • Hoe lang is de cadeaubon geldig?

    Alle cadeaubonnen zijn een jaar lang geldig. De ontvanger kan zo ALTIJD een geschikte datum kiezen om te genieten van de super leuke belevenis.

  • Hoe weet ik welke data beschikbaar zijn?

    Alle gegevens om te kunnen reserveren worden vermeld op de cadeaubon.

  • Hoe kan de ontvanger reserveren?

    Op de cadeaubon worden de contactgegevens van de organisator vermeld. Aan de hand van deze gegevens kan de ontvanger zelf reserveren.

  • Kan ik mijn cadeaubon aan iemand anders geven?

    Dat kan. De cadeaubon is niet naamsgebonden en kan dus door iemand anders worden verzilverd.

  • Waar kan ik terecht met een klacht?

    Klachten betreffende een activiteit en/of de organisator kun je het beste direct ter plaatse melden. De organisator kan op dat moment nog werk maken van je klacht, terwijl Kadopagina.nl hier achteraf niet veel meer aan kan doen. Uiteraard kun je hier wel altijd schriftelijk melding van maken bij Kadopagina.nl. Klachten betreffende onze dienstverlening kun je e-mailen naar info@surprisefactory.eu. Wij streven er naar om binnen 2 werkdagen inhoudelijk te reageren op je klacht. Het is ook mogelijk om een klacht/geschil aanhangig te maken bij het Europese platform voor online geschilbeslechting

Betalen

  • Hoe kan ik mijn bestelling betalen?

    Je kunt op verschillende manieren volkomen veilig betalen: iDEAL, creditcard of via overschrijving.

  • Kan ik betalen vanuit het buitenland?

    Dat is mogelijk via creditcard of overschrijving. Wanneer je kiest voor overschrijving ontvang je onze IBAN gegevens per e-mail.

  • Hoe verzilver ik een algemene waardecheque?

    Op de waardecheque wordt een uitgebreide uitleg vermeld over het verzilveren. Je kunt de codes van de cheque in de winkelwagen invullen. De waarde van de cheque wordt vervolgens in mindering gebracht op het bedrag van het gekozen cadeau.

  • Wordt de prijs vermeld op de cadeaubon?

    Op de cadeaubonnen voor arrangementen en activiteiten wordt geen prijs vermeld. Op de algemene waardecheques wordt de gekozen waarde vermeld, zodat de ontvanger weet welk bedrag hij of zij kan besteden.

  • Wat houdt de "Laagste prijsgarantie" in?

    De prijzen op de site zijn marktconform. Dit houdt in dat de prijzen gelijk zijn aan de prijs van de organisator van de activiteit. Je bent bij ons dus nooit duurder uit en de ontvanger krijgt een mooie cadeaubon met feestelijke geschenkverpakking!